Winkelwagentje
Uw winkelwagentje is leeg.

Vragen? Bel 020 - 331 14 63

Verzending en levering

Verzendproces

Hoe verloopt het bestel-, verzend- en leveringsproces?

  • U plaatst een bestelling (indien op een werkdag geplaatst vóór 16.00 uur, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt)
  • U ontvangt per e-mail een orderbevestiging
  • Wij verwerken uw bestelling en verzenden deze via DPD (pakket) of PostNL (envelop)
  • U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging (meestal aan het einde van de middag)
  • Uw pakket is te volgen via een in de e-mail meegeleverde Track & Trace link (envelopzendingen hebben geen Track & Trace)
  • DPD stuurt u 's avonds een e-mail met de melding dat het pakket de volgende dag geleverd zal worden
  • Op de dag van levering ontvangt u 's ochtends een e-mail met het tijdvak (1 uur) van levering die dag

Wie verzorgt de levering van mijn bestelling?

  • Voor pakketten werken wij samen met DPD. Na vele jaren met PostNL (voorheen TNT) gewerkt te hebben zijn wij in 2013 met grote tevredenheid (ook van onze klanten) overgestapt naar DPD. Voor vragen kunt u terecht bij het DPD Servicenummer: 0900 – 373 46 63 (€0,50 per gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.
  • Enveloppen worden verstuurd met PostNL. Hoewel het in negen van de tien gevallen goed gaat, kan het voorkomen dat een envelopzending er langer dan een dag (soms tot wel een week) over doet.

Worden de producten discreet verpakt en verzonden?

Ja, alle producten worden verzonden in neutrale, bruine pakketten of witte enveloppen. Er is geen verwijzing naar diabetes of diabetescentrale.nl, alleen onze bedrijfsnaam WeCare Medical B.V. staat op het label.