Winkelwagentje
Uw winkelwagentje is leeg.

ContactVragen? Bel 020 - 331 14 63

Verzending en levering

Bestelling volgen

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

  • Via de Track & Trace link in de verzendbevestiging die u per e-mail van ons ontvangt
  • Via de link in de e-mail die u van DPD ontvangt de avond voor de dag van levering
  • Met uw pakketnummer via de website van DPD (www.dpd.com/nl)
  • U kunt ook zelf op de dag van levering met behulp van uw pakketnummer opzoeken binnen welk tijdvak (1 uur) uw bestelling die dag geleverd zal worden op www.dpdpredict.nl. Let op dat dit meestal pas na 09.00 uur bekend is, als de routes van de chauffeurs geplanned zijn
  • Voor vragen kunt u terecht bij het DPD Servicenummer: 0900 – 373 46 63 (€0,50 per gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur

Kunnen jullie aangeven hoe laat mijn pakket bezorgd gaat worden?

  • Op de dag van levering krijgt u een e-mail binnen welk tijdvak (1 uur) uw bestelling die dag geleverd zal worden. Let op dat dit meestal pas na 09.00 uur bekend is, als de routes van de chauffeurs geplanned zijn
  • Via de link in de e-mail die u van DPD ontvangt met het tijdvak van levering kunt u de route van de chauffeur live volgen en zien hoeveel stops deze nog moet maken voordat deze bij u is
  • U kunt ook zelf op de dag van levering met behulp van uw pakketnummer opzoeken binnen welk tijdvak (1 uur) uw bestelling die dag geleverd zal worden op www.dpdpredict.nl. Let op dat dit meestal pas na 09.00 uur bekend is, als de routes van de chauffeurs geplanned zijn
  • Voor vragen kunt u terecht bij het DPD Servicenummer: 0900 – 373 46 63 (€0,50 per gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur

Ik heb geen verzendbevestiging per e-mail gehad. Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

Normaal gesproken krijgt u een verzendbevestiging per e-mail als uw bestelling is verwerkt en verzonden (meestal aan het einde van de middag). Op de avond voor de dag van levering krijgt u van DPD een mail met de aankondiging dat uw pakket de volgende dag geleverd zal worden. Kennelijk is dat niet gebeurd. Neem contact met ons op via info@diabetescentrale.nl of bel 020 – 331 14 63 (bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-18.00 uur).

Volgens de verzendbevestiging is het pakket verstuurd maar de Track & Trace-link van DPD werkt niet. Wat gaat er mis?

Het kan soms uren duren voordat de link actief wordt. Probeer het later nog eens. Op het moment dat u van ons een verzendbevestiging heeft ontvangen is het pakket door ons aan DPD overhandigd. Dit pakket moet dan meestal nog naar het DPD sorteercentrum. Daarom kan er soms vertraging optreden tussen het scannen en sorteren van pakketten. Pas als de sortering compleet is wordt de link zichtbaar in het statusoverzicht op de DPD Track & Trace pagina. Op de avond voor de dag van levering krijgt u van DPD een mail met de aankondiging dat uw pakket de volgende dag geleverd zal worden. Voor vragen kunt u terecht bij het DPD Servicenummer: 0900 – 373 46 63 (€0,50 per gesprek). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.