Winkelwagentje
Uw winkelwagentje is leeg.

ContactVragen? Bel 020 - 331 14 63

Mijn account

Aanmaken

Waarom moet ik een account aanmaken?

Met een account heeft u zelf altijd op één plaats een volledig overzicht van uw gegevens, bestelhistorie, facturen etc. Wel zo gemakkelijk. Het stelt ons in staat u, indien u dat wenst, van nieuwe producten en aanbiedingen op de hoogte te brengen en overzicht te bewaren (van type klanten, bestellingen en betalingen).

Hoe maak ik een account aan?

Klik rechtsboven op de site op ‘’Mijn account’’, klik vervolgens bij ‘’Nieuw bij diabetescentrale.nl’’ op de button ‘’Ga verder als nieuwe klant’’ en vul uw gegevens in.

Ik krijg bij het aanmaken van een nieuw account de melding dat mijn e-mailadres al geregistreerd is. Waarom en wat moet ik doen?

Dit betekent dat er al een account is met dit e-mail adres. Per e-mail adres kan er maar één account aangemaakt worden. Mogelijk bent u vergeten dat u in het (verre) verleden al eens een account heeft aangemaakt. Vraag dan een nieuw wachtwoord aan door rechtsboven op de site op ‘’Mijn account’’ te klikken en vervolgens onder uw inloggegevens te klikken op ‘’Wachtwoord vergeten?’’. Met het nieuwe wachtwoord kunt u weer gebruik gaan maken van uw account.

Moet ik een nieuw account aanmaken als ik een ander e-mailadres heb gekregen?

Nee, u kunt met de bestaande gegevens (oude e-mail en wachtwoord) inloggen en vervolgens in uw account het e-mail adres aanpassen.

Kan ik een (aflever)adres buiten Nederland of België aan mijn account toevoegen?

Nee. Op dit moment levert diabetescentrale.nl alleen in Nederland en België. Indien hier andere landen aan toegevoegd worden zal dat onder andere via de gratis digitale nieuwsbrief bekend worden gemaakt. Meld u hier aan voor de gratis digitale nieuwsbrief.