Winkelwagentje
Uw winkelwagentje is leeg.

ContactVragen? Bel 020 - 331 14 63

Betalen

Betaaltermijn

Wat is de betaaltermijn bij diabetescentrale.nl?

De betaaltermijn voor particulieren (indien van toepassing) is 14 dagen en voor zakelijke klanten 30 dagen. Indien een betaaltermijn overschreden wordt zullen wij u een betalingsherinnering sturen. Blijft betaling ook daarna uit dan zijn wij genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan een incassobureau. De daarmee gemoeide wettelijke incasso- en rentekosten zijn voor uw rekening.

Waarom krijg ik een betalingsherinnering als ik het geld al overgemaakt heb?

  • Het kan zijn dat onze betalingsherinnering uw betaling heeft gekruist. In dat geval kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen.
  • Mogelijk heeft u geen of een onjuist factuurnummer bij uw betaling vermeld waardoor er geen match van uw betaling met uw order is gemaakt. Laat ons via info@diabetescentrale.nl weten op welke datum u welk bedrag en onder vermelding van welk kenmerk heeft overgemaakt.
  • Controleer of u de juiste bankgegevens bij uw betaling heeft gebruikt. IBAN: NL06INGB0001020449, ten name van WeCare Medical B.V.

Ik heb een aanmaning gekregen van het incassobureau. Kan ik het oorspronkelijk verschuldigde bedrag alsnog aan diabetescentrale.nl overmaken?

Nee. Voordat wij u naar een incassobureau doorsturen heeft u ruim de tijd gehad om direct aan ons te betalen zonder extra kosten. Zodra wij onze vordering uit handen geven aan een incassobureau bent u zelf verantwoordelijk voor de wettelijke incasso- en rentekosten en dient u deze aan het incassobureau te betalen.