- Hoe verloopt het bestel-, verzend- en leveringsproces?
- Waarom krijg ik geen order- of verzendbevestigingsmail?
Hoe verloopt het bestel-, verzend- en leveringsproces?
- U plaatst een bestelling (indien op een werkdag geplaatst vóór 15.00 uur, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt)
- U ontvangt per e-mail een orderbevestiging
- Wij verwerken uw bestelling en verzenden deze via DPD (pakket) of PostNL (envelop)
- U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging
- Uw pakket is te volgen via een in de e-mail meegeleverde Track & Trace link
- Op de dag van pakketlevering is het tijdvak (1 uur) van levering bekend (via e-mail, SMS of www.dpdpredict.nl)
Waarom krijg ik geen order- of verzendbevestigingsmail?
Als u uw bestelling wel heeft afgerond maar geen orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen, dan is deze zeer waarschijnlijk binnengekomen in uw spam-map of ongewenste e-mail. Datzelfde kan gebeuren met de verzendbevestiging die wij sturen als uw bestelling is ingepakt. Wij raden u aan om deze postvakken te controleren. Als u de order- of verzendbevestiging daar vindt, kunt u ons met één klik op de rechtermuisknop toevoegen als veilige afzender. Op die manier krijgt u toekomstige mails direct in uw inbox.
Heeft u echt geen orderbevestiging ontvangen? Neemt u dan contact met ons op (036 - 720 01 80) zodat wij kunnen controleren of uw bestelling wel helemaal goed is afgerond. Dit kunnen we dan controleren en indien nodig corrigeren waarna u alsnog een orderbevestiging ontvangt.