menu

Veelgestelde vragen

Kunnen jullie aangeven hoe laat mijn pakket bezorgd gaat worden?
Op de dag van levering krijgt u een e-mail binnen welk tijdvak (1 uur) uw bestelling die dag geleverd zal worden. Let op dat dit meestal pas na 09.00 uur bekend is, als de routes van de chauffeurs geplanned zijn. Via de link in de e-mail die u van DHL ontvangt met het tijdvak van levering kunt u de route van de chauffeur live volgen en zien hoeveel stops deze nog moet maken voordat deze bij u is 

U kunt ook zelf op de dag van levering met behulp van uw pakketnummer opzoeken binnen welk tijdvak (1 uur) uw bestelling die dag geleverd zal worden op www.dpdpredict.nl. Let op dat dit meestal pas na 09.00 uur bekend is, als de routes van de chauffeurs geplanned zijn.

Ik heb diabetes en slik tabletten. Krijg ik mijn diabetestestmateriaal onder de Basisverzekering vergoed?
Nee. Tabletgebruikers krijgen de tabletten wel, maar het diabetestestmateriaal niet vergoed. Ongeacht of u een doktersverklaring heeft waarin staat dat u regelmatig de bloedsuikerspiegel moet meten. 


Hoe verloopt het bestel-, verzend- en leveringsproces?
- U plaatst een bestelling (indien op een werkdag geplaatst vóór 15.00 uur, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt)
- U ontvangt per e-mail een orderbevestiging
- Wij verwerken uw bestelling en verzenden deze via DHL (pakket) of PostNL (envelop)
- U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging
- Uw pakket is te volgen via een in de e-mail meegeleverde Track & Trace link
- Op de dag van pakketlevering is het tijdvak (1 uur) van levering bekend (via e-mail, SMS of www.dpdpredict.nl)

Kan ik ook op rekening bestellen en betalen?
Ja, daarnaast kunt u betalen met iDeal, creditcard (MasterCard/Visa), MisterCash en PayPal.

Moet ik een nieuw account aanmaken als ik een ander e-mailadres heb gekregen?
Nee, u kunt met de bestaande gegevens (oude e-mail en wachtwoord) inloggen en vervolgens in uw account het e-mail adres aanpassen.

Copyright © 2024 WeCare Medical B.V.